Mengenai Saya

Foto saya
itS aLL aBouT Me...Xd kaiTan nGan yG iDuP mauPun yG DaH maTi...

Rabu, 8 April 2009

Tautan hati...

erm...
sal buku ni ak mmg bangga sgt2...
bayk sgt2 input yang ak dpt dr buku ni..
alhamdulillah..
bagi aku, mengejar cinta hakiki dulu sebelum kite mengejar cinta dusta...

untuk mendapatkan kebahagia seperti umat almujahid n asiah yusra tu, mcm2 dugaan yang mendatang...

ak inginkan kebahagiaan...
tp aku harus bersabar untuk hadapi dugaan ini semua...

:P

msih tercari2 cinta n jodoh yang sejati...

"ya allah, jodohkanlah ak dengan jodoh yang engkau redhai..jodoh yang mampu untuk memimpin ak dalam kesamaran dan gelita ini..jodoh yang engakau tau bahawa dia mampu untuk membahagiakan aku..aku sudah puas untuk mencari cinta yang semuanya hampir dusta...peliharakanlah ak sebaik akhlak2 manusia..."

:::mCteH_3110:::

2 ulasan:

jujahxo. berkata...

makteh, kte de blog baru.

jujahxo@blogspot.com

sayang kamuh makteh! =))

jujahxo. berkata...

i tag yOu- dO visit my Orange blOg~


tq makteh!